The Wager er en slags Pirates!-Colonization-roguelike
You Shoot the Butts… You Do It…
Blockade Runner, Minecraft i rommet?
3D-printa Settlers of Catan-ruter

Weaponized Nyan cat:
Roguelike Radio er en podcast om alt som har med Roguelikes å gjøre.
Ok, den virka veldig kul, Eirik! :D og virker da veeeeeldig stort. Med kul musikk.
Ja, virker kjempestilig. Har ikke tid til å prøve før etter eksamen, jeg bare spyr ut videoer og lenker uten kommentar.
Som dette: ALTCODE
The Humble Indie Bundle slår til igjen!
Alt av Introversion, et spillselskap med helt unike visjoner, for $0.01 eller mer. Uplink, Darwinia, Multiwinia og Defcon. Inkluderer tech demo for det utrolig stilige, men akk nå havarerte prosjektet Subversion.
The Legend of Grimrock ser ganske kult ut, husker ikke om jeg har nevnt det før, men det tar opp arven etter Dungeon Master og Eye of the Beholder i en moderne motor. Rute for rute!
Spennende, Eirik! :D Savner dungeon master og dens like.
Veldig tøft! Har sett Gunpoint i en tidligere iterasjon med plassholdergrafikk. Så interessant ut da også, men nå var det jo enda finere.
http://alteredqualia.com/three/examples/webgl_terrain_dynamic.html
a sign of things to come.
Gunpoint virker forøvrig som et strålende spill. Vet vi hvor og når det dukker opp?
Ok, den kalenderen må jeg ha! :D
Really Big Sky, prosedyrisk generert space shooter som tilpasser seg hvordan du spiller:
Strålende take på superhelt-sjangeren. I like.
Ok, den så spennende ut, Petter! :) Like too.
Nytt på interveven megapost i eksamenslesningspause:
Jagged Alliance: Back in Action
The Silent Age – Point & Click for Android & iOS
Ace of Spades – Minecraft-liknende MMOFPS (MMMOFPS)
Xenonauts – Oldschool XCOM-klone!
Bonusmoro med memer:
Good Guy Lucifer

Just thought I’d share it!
Og fordi vi alle liker kaffe! Og gadgets! Og kaffe! :D
Lei av kommentarfelter? Prøv shutup.css.
Julesalget på Steam er i gang forresten, og det er helt koko.
en time om noen veldig, veldig dedikerte WoW-guild. ganske kult.
World First is serious bissniss. ^^
Dette vil jeg ha! Har mange vinduer overalt, så bare ett av de bytta ut med denne hadde vært kuuuult!
Dette! Dette er klokka si! koster vist bare 45.000 dollar. :P
Jeg ler og ler. Lite politisk korrekt, men læl.
..og som alltid er kommentarene strålende:
Så det var et bilde kun for å få oppmerksomhet av kjekke gutter ? Du virker som et håpløst stykke jente. Lykke til, og velfortjent for din egen idioti.
.. og litt lenger ned:
Jeg lurer på om de som kommenterer her om at “jenta er stokk dum” bedriver en slags dobbel satire..
Jeg ler og ler og ler.
Om ikke helt samme sjanger, så litt samme humor. Jeg hører mye på podcasten Super Ego for tiden. Syk og, i mine ører, sykt morsom amerikansk radio.
Check them out!